пʼятниця, 14 лютого 2014 р.

модуль 8-9

Нарешті ми дійшли до завершаючого етапу нашої роботи! На жаль, заняття підходить до кінця.... Працюючи з матеріалами нового модуля, я зробила висновки щодо того, як учні можуть самі себе спрямувати у навчанні та про місце дирефенційованого навчання. Перехід до процесу навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів, вимагає адаптації як з боку вчителя. У диференційованому навчанні я визначила чотири напрямки:
- зміст;
- процес;
- результат;
- середовище навчання.
Щодо форми оцінювання.
Простими і цікавими формами залучити до справи проблемних учнів. Як працювати з обдарованими дітьми методик чимало.

Немає коментарів:

Дописати коментар