середа, 12 лютого 2014 р.

модуль 5-6


Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет - ресурів у процес навчання: Інтернет може бути потужним інструментом для проведення досліджень, але потрібно пам`ятати про безпеку дітей в Інтернеті. на жаль не вся інформація може бути корисною.
Мені стало зрозуміло наскільки важливі закони про авторські права. Буду знайомити їх з учнями, досить цікавим і корисним для себе я відзначила роботу з вікі-ресурсом та гугл-сервісами. Я розмірковувала над тим, які зміни може внести використання веб-2.0 щодо спілкування та навчання моїх учнів.
Блоги, вікі та онлайн-документи для спільного редагування дозволяють учням співпрацювати у проектах.
Під час вивчення модуля я навчилась створювати опитувальник. Дуже цікава річ.

Немає коментарів:

Дописати коментар